MUNTANYES D’IL·LUSIÓ

‘Muntanyes d’il·lusió’ és el nom del projecte que es duu a terme impulsat per l’ex-corredor de muntanya i actual entrenador d’aquesta modalitat, Dani Tristany, Càritas Berga i La Sportiva Espanya.

Té l’objectiu d’oferir a tots els nens i nenes de la ciutat les mateixes oportunitats a nivell esportiu. En la modalitat d’extraescolar nens i nenes de 14 a 18 anys es troben un cop per setmana per practicar diferents esports relacionats amb la muntanya i el coneixement de l’entorn natural que envolta la ciutat.

Però volem anar més enllà del què és l’esport en sí,  i ens marquem com a objectiu, també,  que tots els nois i noies aprenguin geografia de l’entorn, flora i fauna, a respectar els companys i el medi on es troben.

Els participants al projecte reben material esportiu de La Sportiva i participaran en les activitats i/o curses on hi participin els i les corredores de l’equip Júnior de La Sportiva Espanya. D’aquesta manera s’afavorirà la cohesió social i la igualtat d’oportunitats en tots els àmbits de l’esport.